Saturday, 25 October 2008

SJMC....

Semalam ikin batuk teruk sangat....kalu di biar pasti melarat!sebelum tido bg mkn ubat batuk dulu,anak2 aku ni mulanyer ngan batuk akan melarat sampai kena asma.kalu dah kena asma tempat nyer tentu la kat spital....kat mana lagi kalu bukan SJMC...anak aku yg ni cukup suka kalu masuk spital.pasai apa bede makan yang dia mintak pasti dapat...ye la budak sakit kena la layan.... sempat posing lagi....ni kat luar bilik kanak2 kat SJMC...mana boleh dok dalam bilik jer...jap2 dia kuar p tengok baby

nabulizer ni wajib kena ambik...2 jam skali kena pakai....




remote tv dalam bilik tu..dia punyer,jadi hp bagai...x nampak cam sakit pun



Bila masuk spital...dia sure soh abang me dia datang,ni anak buah aku....anak aku manja ngan dia....




2 comments:

suesamsudin said...

la ikin msk sepital ka?
la ni dah kuar ke maksu?

acu said...

gambar lama tu....