Friday 17 October 2008

kena rompak.....

Hari ni umah kak shima aku kena rompak!!!!....habis sume barang kemas,jam rolex dia,jam cartier dia yg hg puluh2 ribu tu.....set berlian yg abang ipar aku beli sebelum raya dulu pun abis kena kebas...sian!!!! jam abang ipaq aku pun abis...licin betui perompak tu,dia datang masa kak aku x der umah(kak aku kuar pegi ambik anak dia balik sekolah...).orang gaji dia ada kat umah masa tu....dia bagi taw orang gaji kak aku, yang kak aku soh dia mai,nak repair ekon konon,yang mangkuk hanyun ni pun bagi la masuk ingat betui....terus naik atas masuk master b/room,pas tu perompak ni soh orang gaji kak aku turun bawah tengok ada x plag yang tendang kak bawah...masa ni la dia kebas sume barang kak aku,hp anak buah aku 2 bijik pun dia kebas...dengan sat sangat tu....pas tu masa orang gaji kak aku nak naik,perompak ni turun...dia kata dah siap repair....repair kpala hotak dia...sakit nyer hati aku...yang rompak tu orang gaji kak aku kata hindu...tu dari citer orang gaji kak aku....
Polis dah datang...cek sume,cap jari x der...barang tak berselerak,kalu orang rompak sure umah cam tongkang pecah..ni umah dok elok jer...masih dalam kes polis ni...tapi orang yang di syak la ni orang gaji kak aku!!!!nanti aku citer yang selanjutnyer........

No comments: