Thursday 16 October 2008

PREMIER....

Salam...semua,masih dalam mood raya lagi kan?dalam radio pun x abis2 pasang lagu raya,rasanyer sekarang ni pun sume orang sibuk buat open house,atau pun pergi open house.Aku???ada gak ygang tanyer taun ni x buat open house ker?cam ner nak buat open house kalu dari pagi sampai ke malam aku dok ada kat kedai...undangan open house pun banyak x pegi,iye la kalu aku pegi sapa pulak nak jaga kedai???? sendiri mau ingat...BUKAN SENANG NAK SENANG...InsyaAllah...taun depan kalu bisnes aku dah stabil boleh la tinggal kejap2 kat pembantu aku...
Masih yg x taw!bisnes apa aku buat...aku buka kedai DOBI,sapa2 yg dok areal bandar sri damansara boleh la antar kat kedai aku,nama kedai dobi aku 'PREMIER LAUNDRY'....InsyaAllah sapa2 yg antar kat kedai aku akan berpuas hati...kami sentiasa memberikan perkhidmatan yg terbaik pada pelanggan kami,cewah....tapi...apa2 pun try dulu baru taw...dalam sri damansara ni cuma kedai aku dobi aku je,kedai dobi melayu.....
Kepada kawan2 aku (x smdi)...kalu ada masa mai la jalan2 kat kedai aku ni....

ps:KITA HIDUP BUKAN MENONGKAT LANGIT.....
*walau hanya sebutir pasir...hargailah anugerah yang yang diberi....
kerana tidak semua insan bertuah memiliki apa yang engkau miliki hari ini...
(untuk kakak tersayang....adik mu sentiasa doa kebahagiaan mu....)

No comments: