Monday, 13 October 2008

kembali terjalin.....(SMDI 1993)

apa kena ngan hamid ni????
dari kiri....aku-shida,ja,teh,kakak n ita

sabri ngan ja....sabri pjam ja,pasai dia x bawa orang umah dia....sabri jadi juara antara kami...pasai dia yang paling ramai anak(5 org).....trima kasih banyak2 kat sabri ni,dia yg bersusah payah uruskan reunion ni..... osman n family
ni teh n family....
abang gee n family....dia ni dok kat umah aku jer,tapi x pernah nyer jupe pun,kalu jupe pun kat pasar malam umah kami
nyah n family


ni classmate aku...hamid n shima,ingat kan x jadi kawin,setelah banyak rintangan yg diharungi...alhamdulillah bersatu jua akhirnyer....aku ngan geng aku dok kata,depa ni cinta monyet jer ni,tapi tengok...depa dah bukti kan yang depa bukan monyet!!!!jangan marah mid


mokhtar n azizah....kekal ke akhirnye,dr sekolah bercinta ni....syok tengok kan????




lagi satu cinta yang bersatu....najid n sarinah...


aisyah omar n family.....


naza n familmasa ni hadsah ngan ita baru sanpai....hadsah ni masih cam tu gak,x berubah2....


ni amir....(bj blang)masa sek dulu... aku ngan geng2 aku cukup anti dengan dia ni!...,amir ni masa sek dulu ketua murid(pengawas),ngan geng2 aku memang dia x pandang pun,kami kan huhahuha....,dia geng buku,kalu hr senin(ada perhimpunan)geng2 aku slalu kena cek,pasai kuku panjang la,pakai cincin la...hahaha bila ingat balik nak tergelak.tapi la ni amir dah hansem...ingat kata2 hadsah ari tu,jangan marah amir!!!!!,yg dok suka sangat tu....mokhtar

antara yg datang...dari kiri(bdiri)...ita,hadsah,azizah,teh,sarinah,dr kiri(ddk)..ja,aisyah,aku-shida,kakak...sume dah kawin,cuma ita je masih mencari

ni la besfren aku masa student dulu....memang kami ber4 baik bangat,sampai lepas sek pun kami masih baik sampai la ni...,walau pun dok jauh2 tu x jd hai,masih taw perkembangan diri masing2,itu yg penting,walau jarak memisah kan kita,kita masih berhubung,itu yg penting..... 15 tahun berlalu,hari raya ke 2 kami berkumpul....syok sangat dapat jupe balik kawan2 lama masa sekolah dulu....ada yang dah berubah dan ada yang masih sama....ada jugak yang aku nak jupe sangat tapi x datang......x per lain kali kite jupe lagi,dah jupe balik ni,ingat la balik citer2 lama....memory indah masa sekolah la yg paling syok di kenang,kalu boleh pusing balik waktu tu,aku memang nak ke sekolah balik......










1 comment:

suesamsudin said...

handsome lah amir tu maksu...hahahah...eh dia xbaca blog ni kan...awat paksu xdak? n mana ayaq mata maksu dulu?