Tuesday, 11 November 2008

betoi ker?

rezki belum masuk lagi untuk ari ni,dah datang sorang minah,bagi taw yang kad atm dia kena telan dek mesin kat salah satu bank kat depan kedai aku ni,tadi....nak mai pjam RM50 nak beli susu anak.petang sat ni dia mai ganti balik....boleh caya ker?????acu x bagi,x nak pisang berbuah 2 x....

kalu betoi la minah tu dalam kesusahan memang aku mintak maaf banyak2.cz x tolon dia,lepas kejadian ari tu aku dah fobia dah!sapa jer yg masuk dlm kedai aku jadi takut.he seram aku...la ni macam2 boleh jadi!!!biar la dia p mintak tolong org lain,biar la dia kata aku x perikemanusian ker apa ker...lpas kejadian menimpa family aku,ngan umah kak shima kena rompak,ngan aku kena tipu,ngan kejadian tjadi kat abg man br2 ni....sume tu buat aku akan lebih berhati2!!!!

3 comments:

lepidoptera said...

ye la acu, elok la berhati2... tp kalau nk tolong jugak anggaplah ia sbgai sedekah...

achik said...

x tolong kesian.. tapi kalau tolong ada plak yg amik kesempatan menipu.. huhuhu..

Lily.Lulu said...

alahai .. acu ....
mmg betol .. tolong salah
x tolong pun salah ...

tapi bila dah macam2 terjadi kat diri sendiri dan keluarga .. mesti ada hikmah disebaliknya

abang lily pernah nasihat kat lily .. mungkin ada salah silap kot yang kita buat sebelum nih .. tuh sebab Allah tarik dari kita ..

apa2 pun acu jgn sedih2 lagi k
:)