Thursday 25 December 2008

birthday diner....

Lamanyer x update blog...memang bz pun sejak dua mejak ni.memang banyak citer nak citer tapi x tercerita.ni atas permintaan anak buah sorang ni soh boh pic bday dia ari tu...kite calerate bday dia kat one world hotel.kebetulan bday sayang sorang ni selang 2 hr je ngan daddy nyer.so calerate jer skali.makanan kat situ memang sedap...paling aku suka nasi briani gam dia..ADUH dok teringat2!!!memang sedap....


SELAMAT HARI JADI....acu sayang kakak!!!!muaah....




kak shima n family....


empat sekawan....



shida n shima




kak shima,aku n abang man


anak dara aku ni....kalu posing bagi kat dia...


ni kat luar,kat sini depa tanam pokok buloh jepun tu banyak sangat...



aku n family...



anak dara aku ngan anak dara kak shima



ngan boss





esok nyer kak siah datang umah kak shima nak bincang sal majlis bertunang puteri nyer...sapa yg nak bertunang?????hehehe TUNGGU!!!! nanti aku citer ye!!!! ........................................












2 comments:

DatinDiaries said...

wah.....best tgk..happy family

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)